290510 - Happppppy!

Dålig uppdatering,  j a g   v e t .








   
God förmiddag på er.

 
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen! Men jag har väl helt enkelt inte haft tid och ork till bloggen. Så, vad har hänt sedan sist jag skrev? Jag vet faktiskt inte. Eller jo, kan dra det lite kort. I onsdag var det skolan, hade konditionstest, gick helt okej. I torsdags hade jag bara hotell, efter det åkte jag hem. Mådde inte så bra, så skippade klassrådet för att vila upp mig tills jag och mamma skulle åka till Falun. När mamma kom hem så åkte vi, först blev det en tur på stan. Sen åkte vi till Ica och handlade, en jävla massa saker, i en jävla massa timmar. När vi kom hem lagade jag mat, sen var jag helt slut.

 Igår så orkade jag inte med skolan, mådde inte alls bra. Hade ont i halsen, huvudet, magen oja.. Så var det med det. Så jag blev hemma från skolan! Gjorde inget alls under dagen, förutom potatisgratäng. Klockan halv sju åkte jag in till Leksand, träffade mamma och mormor och vi begav oss till Musikskolan för att kolla på Min brors och Lindas studentkonsert. Det var riktigt bra! När den var slut åkte jag hem och kollade på Talang, sen pratade jag lite med Emil och började kolla någon film. Sen gjorde jag mig i ordning, pratade med Emil ett tag, och sedan sov jag!

 Vaknade någon gång idag, kommer inte ihåg när! Käkade frukost, gjorde mig i ordning, åkte in till Leksand med pappa, åkte hem, ringde ett jobb i Kiruna, fick jobb, blev glad, ringde Emil och berättade, han blev glad, och ja. Nu sitter jag här. Ska plugga lite, men får se hur det blir med det. Kan typ ingenting. Men ja, får väl försöka i alla fall. Här kommer lite bilder.. ♥  Taaake care!!


Jag gjorde illa handleden, på något sätt. Och råkade linda lite för hårt också.. Ups!



Jag köpte nagellack, gaaaalet snygga!


Hittade en jättesnygg skjorta, som skulle vara världsfin på min älskling.


En mig.


²º¹º


Kommentarer
Postat av: C

Vadå, ska du bo och jobba i Kiruna i sommar? :)

2010-05-29 @ 14:18:32
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0