240510 - Ny vecka!

Nu börjar en ny skolvecka, och en vecka närmre lovet.








      
Hej!

 
Igår hände inte överdrivet mycket, var till Sågmyra med mamma och pappa och kikade runt lite. Hittade massa små söta saker som jag ska titta på lite senare när jag har pengar. På kvällen kom Emma hit ett tag, vi pratade och tittade på hockey, när Tjeckien vann! Idag har det inte heller hänt mycket, skolan bara! Har haft kök hela dagen. Jag står för efterrätten imorgon när vi har öppet. Blir en slags tårta med vaniljkrämsfyllning, jordgubbar och gelé. Vet inte alls hur det kommer smaka, men hoppas på att det blir gott! Man vill ju inte ha missnöjda gäster, höhö!

  Jag sitter och väntar på att Christoffer ska smsa och säga att jag ska möta honom! Han ska nämligen komma hit, för vi ska plugga lite. Hade tydligen två hotelluppgifter som ska göras, men visste bara om den ena. Så det är bara att jobba på! Medans jag väntar på Christoffers sms,
s å   g ö r   j a g   s å   h ä r . . . 

                                         ♥ Jag älskar..

Emil Töyrä. ♥ Sommar. Min familj. Att gå på bio. Stockholm. Datumet 2 januari 2010. Barn. Att skriva. Bloggar. Att sova. När min säng är nybäddad med nytvättade lakan. Att dansa. Att skratta och vara flamsig. Min barndomsvän Sofia. Att få någonting jag verkligen vill ha. Att ha världens bästa pojkvän. Gröna Lund. Musik. Att laga mat och baka. Min släkt. Sommarkvällar. Sno Emils kläder. Grekland. Att jag fyller 18 år det här året. Smycken. Att grilla med vänner. Ben & Jerry's. Att köpa nya kläder. Min smurf. Rubik's cube. Jordgubbar. Nagellack. Wayne's coffee. Att slippa plugga. Sommarlov. Att ha någon vid min sida som jag älskar. Att få skjuts till skolan. Min mormor. Att få galet söta sms av min pojkvän. Julafton. Att göra människor glada. Solen. Härma Emil på ett fjolligare sätt, så att han skrattar. Hundar. Att skriva om mitt liv i min egna dagbok. Hjälpa pappa i trädgården. Stina Janzon. Att lära mig nya saker. Att lukta på parfymer på Kicks. Pyssla och göra födelsedagskort. Att kittla Emil. Vara nöjd över någonting jag har gjort. Hallonsaft och bullar. Christoffers knäppa tankar. Blommor. När folk litar på mig. Min bästa vän. Allmänna Idrottsklubben - AIK. Att vara lycklig. Känna Emils närhet. Berlin. Kraków. 9an. Ljus. Att vara på väg mot något som får mig att le. Andra Avenyn. Gamla bra minnen. När pappa lagar god mat på lördagskvällarna. Åland. Att åka båt. När någon överraskar mig. Att planera. Lars Winnerbäcks låt - För dig. Att jag vågar stå för vem jag är. Facebook. Äventyr. Att göra saker med min mamma. Helger. Att få beröm för det jag gör. Att åka tåg tillsammans med någon. Att lukta på Emil. Att få bruna fötter på sommaren. Att jag lever det liv jag gör.    .. och säkert en massa mer saker.

Vi hörs senare. Take care!! ♥




²º¹º


Kommentarer
Postat av: Stina

Men puss :*

Älskar dig!

2010-05-24 @ 19:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0