220510 - Lite kärlek.

Jag gillar kärlek,  b ä s t   ä r   d i n .








    
Godkväll.

 
Idag vaknade jag flera gånger mellan åtta och tio - gick upp klockan tio för ovanlighetens skull. Helt galet! Mamma blev jätteförvånad när hon märkte att jag var vaken. Jag var inte hungrig när jag vaknade, så frukosten fick vänta! Jag började städa mitt rum i stället, och vid elva någon gång åt jag, sedan skulle mamma och pappa åka en sväng till Leksand, så jag klädde på mig lite snabbt och följde med för att panta burkar - fick 22,50 kronor för det jag hade. Bättre än ingenting! Vi handlade lite och sedan åkte vi hem, jag pratade med Emil på MSN och fortsatte städa rummet, så nu är det lite finare här i alla fall. Efter det så bestämde jag mig för att springa en sväng, så jag gjorde det, sen blev det en dusch och sen prat på MSN med Emil. Har även tittat på hockey idag, attans osis att Sverige inte gick vidare. Men hm, ja.. Hur som helst, har inte hänt så överdrivet mycket mer idag. Tittade nyss på Herbie fulltankad på femman. Och nu är det Sommarkrysset som gäller! Sen ska jag nog prata med Emil innan det blir sängen! Blir väl rätt tidigt idag, till skillnad från tidigare helger, för jag är så galet trött nu för tiden! N u   b l i r   d e t   l i t e   k ä r l e k . .  Läs inte om du inte bryr dig!

  Idag så märkte mamma på mig att jag var lite nere - och hon förstod varför! Hon sa "Det måste vara jobbigt att ha kärleken så långt bort?" Och det är det verkligen, speciellt eftersom att han är den som betyder allt för mig. Har allvarligt talat aldrig haft en sån här människa i mitt liv, han är helt fantastisk. Trodde inte ens att det fanns människor som honom, visste inte att man kunde vara så jäkla underbar som Emil är. Jag är så galet kär, så galet lycklig. Har nog aldrig haft en människa i mitt liv som har visat sin kärlek så jävla starkt som han gör. Emil är hela mitt liv, min värld. Utan honom, skulle jag aldrig överleva. Han är som luften jag andas. Emil har förändrat mitt liv, till det positiva. Han har gjort mig till världens lyckligaste tjej! Han är den bästa för mig, han är den enda som kan få mig att må så jävla underbart bra. Jag finner inga ord som kan beskriva mina känslor och min lycka, men jag vet att jag har bevisat för Emil hur mycket han betyder och hur mycket jag älskar honom! Det går inte att beskriva med ord, men det går med närhet. Det har vi båda gjort för varandra! Att jag har funnit den killen som är bäst för mig redan, det är helt galet. Trodde aldrig att jag skulle hitta mitt livs kärlek så här tidigt, det är ett mirakel att jag ens hittat Emil. Jag ångrar inte en sekund av att jag skrev till honom, skulle gått miste om det bästa i mitt liv om jag inte skulle skrivit till honom. Det är snart ett och ett halvt år sedan vi började prata, åh gud vad jag är glad över den dagen! Den dagen vi började prata är en av dom viktigaste i mitt liv. Den dagen förändrade mitt liv. Jag har världens bästa pojkvän, för mig! Tacktacktack. Du är mitt allt, Emil. ♥


O c h   n u   t i l l   l i t e   i l s k a . .
  JAG HATAR MÄNNISKOR SOM FÖRSÖKER LEKA ÄLDRE ÄN DOM ÄR!!
Du är ute ur mitt liv..

Tack för mig. Vi hörs! Take care. ♥



Det är med dig jag mår som bäst.
Det kallas kärlek, till hundra!


²º¹º


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0