110510 - Kiruna imorgon!

Imorgon åker jag igen, t i l l   b ä s t a .









    
Hejhejhej.

 
Igår orkade inte jag blogga, skolan först, var i köket hela dagen, sedan var jag med Christoffer. Hände inte alls mycket. Idag började jag tio över åtta med kök, vi hade lunchöppet idag! Jag stod för salladsbuffén. Det var roligt, som vanligt. Älskar att vara i köket, är så himla kul! Jag var luckchef också, för varmluckan, så där stod jag och skrek "Två varmrätt ett beställes." och "Fyra varmrätt 2 beställes fram." Ni skulle nog förstå mer om jag förklarade.. eller gick hotell- och restaurang. Men det orkar jag inte, och alla ni gör säker inte det. Hur som helst, slutade ungefär vid tre, blev kvar i skolan ett tag, väntade på Christoffer, bytte om och så. Sedan åkte jag och Christoffer ned till tågstationen för att jag skulle ta ut mina tågbiljetter. Då var den en dam där som behövde lite hjälp, så vi hjälpte henne med att köpa biljett, så blev kvar där ett lite längre tag än väntat. När vi kom hem så skrev jag en liten packningslista, Christoffer spelade spel på datan och sen blev inte det så mycket mer, vi käkade och han försökte lösa Rubik's kub. Gick väl som det gick, höhö!

 Har nyss packat det mesta, vet inte riktigt vad jag ska ha med mig, men så säger jag jämt. Sen har jag så mycket saker med mig att det blir för mycket, helt sjukt. Men kan ju inte packa allt idag heller, eftersom att jag behöver lite imorgon bitti, så allt är nästan klart. Ska upp tidigt imorgon, så tänkte komma i säng vid halv tio! Ska duscha nu, så att jag är ren imorgon, ska ju trotts allt till Kiruna. (Okej, inget roligt skämt. Men typ min humor) Skratta! Hoppas ni har en bra helg, den är ju faktiskt extra lång, underbart! Så hörs vi, antingen när jag är där uppe, eller när jag kommit hem. Pusspuss! Take care. ♥




²º¹º


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0