070510 - Helg.

Hade en lektion idag, slutade tio över nio.







     
Halloj.

 
Bra dag? Svar ja! Hade nyss teckenspråk! Gud, så skönt att sluta så tidigt på en fredag. Har matte också, lite senare, vet inte alls när. Men jag jobbar självständigt med den eftersom att jag ligger före alla andra och väntar in dom, så jag ska repitera uppgifter och så på egen hand. Då kan jag jobba hemma! Ska till tandläkaren idag igen, var ju där i måndags och ska dit idag för att se om det har blivit bättre, och det har det! Så det kommer nog gå rätt snabbt där idag. Hur som helst, det är fredag och helg, jag är glad, det är fint väder, ikväll är det talang och helgen måste gå jättefort, sen har jag två dagar med kök och sen är jag ledig, för jag åker till Kiruna! Kommer bli helt underbart. Som jag längar!! Har inga planer alls för helgen, det är marknad i Rättvik, men vet inte om jag ska dit. Skulle vara trevligt, men får se hur det blir med det. Ska i alla fall titta på Mysteriet på Greveholm, den saken är säker, haha! Måste se klart avsnitten innan jag åker till Emil, för annars glömmer jag allting som hänt, typ. Nu ska jag hitta på något, inte för att det finns något att göra i den här otroligt roliga skolan! Allt folk är borta också, dom har nationellt prov i engelska, så sitter här helt själv. Kanonkul!

 Nej, ni får ha det så bra i helgen. Take care!!


²°¹°


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: har för mig att den är ifrån bikbok, men är inte 100 :)

2010-05-07 @ 17:31:09
URL: http://lovisakr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0