040510 - Ledig idag!

Idag är det så att jag är ledig, och det snöar ute!!







   
Hejsan!

 
Imorse blev jag väckt av ett telefonsamtal klockan tio ungefär. Efter det tänkte jag att det inte var någon idé att somna om! Så gick ut till vardagsrummet/köket och kollade ut genom fönstret. Och då fick jag se att det snöade för fullt. Blev riktigt arg! Då ville jag bara gå och lägga mig tills den var borta. Men men, pratade lite med mamma och så. Sen fixade jag frukost och käkade, kollade fejjan och nu sitter jag här och lyssnar på Drops Of Jupiter, klicka på hjärtat för att lyssna på låten. → 

 Ringde öven Christoffer för att fråga om jag kunde komma dit när pappa åker till jobbet. För jag ska kolla synen lite senare, men har ingen lust att gå, då lär jag väl bli ännu mer sjuk. Det är närmare att gå från Christoffer, så det passar ju bra! För ett tag skrev jag lite om mig själv, fyra saker, här kommer nummer 5 & 6.

5. Jag har en jättestor fobi för spindlar.
  - Jag kan inte ens kolla på bilder på spindlar, ritade som fotade. Det går inte! Kan ta ett
exempel, på en engelskalektion i skolan så hade vi vikarie och då spelade vi något spel,
det var några kort med "läskiga" saker typ. Och jag sa "Om jag får en spindel på något av
korten, så kommer jag skrika och kasta iväg det, bara så ni vet." Vem fick en spindel tror ni?
Jo, jag så klart. Och det blev precis som jag sa, jag slängde kortet på golvet och skrek.
Kom även lite tårar, det är hemskt!

6. Jag har en gossedjurs-panda.

  - När jag var ett år så vann jag en stor panda, på säkert en meter. Tjock och go!
Har haft honom enda sedan dess, kan inte slita mig ifrån honom. Han är som en vän,
han fick alltid sova bredvid mig när jag var mindre, det var så mysigt. Har även döpt
honom till Amsen. Han är lite sliten nu, men urgullig.


Har inte mycket mer att skriva nu, hörs ikväll eller imorgon kanske!
Pusspuss!! Take care. ♥




²°¹°


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0