280710 - Rubik's cube!

Det finaste någon kan få!









   
God kväll folket.

 
Kom hem från jobbet för ungefär en halvtimme sedan! Gick dit till sju för att hjälpa Denise att städa och för att lära mig att städa grillen! Ska göra det själv imorgon. Men det ska nog gå bra, var inte så svårt. Bara lite jobbigt och varmt, haha! Väntar på att Emil ska komma hem, han har varit hos Matti och bastat medans jag jobbade, men jag skrev till Matti på fejjan, och han var tydligen på väg!

 Jobbade tidigare idag också, från tio till ett med Sonja! Hon är tillbaka efter tre veckors semester. Allting går bra på jobbet, har varit lugnt nu rätt länge, men det är väl för att det har varit semestrar och sånt! Nu börjar det rulla igång lite igen. Har sju dagar kvar på jobbet, om dom inte ringer och behöver mig något. Kommer sakna det lite, framför allt Denise som jag jobbar med! Hon är så härlig.

  Emil kom nyss hem, men han gick ut på balkongen, för han hade typ sprungit hem, så han var väl typ varm? Inte vet jag! Haha. Han var hela elva minuter för sen hem! Han sa att han skulle komma hem halv, men icke. Inte för att det gjorde något, men ändå! Hm, vad händer ikväll då? Jag har ingen aning, vi ska väl försöka se klart en film som vi försökt göra två kvällar nu, men Emil har somnat varje gång! Irriterande? Ja, lite då! Men är man trött så är man. Fast, han är lite för trött ibland.

 Har inte bloggat på typ jättelänge, men det gör inget när man har sommarlov tycker jag! Då får sånt hända! Hur som helst, sedan jag bloggade sist har det inte hänt mycket, vi har varit på stan, spelat tennis, fotboll, jag har jobbat och sen kan jag inte komma på något mer. För jag kommer inte ens ihåg när jag bloggade sist! AIK spelar nu, mot Rosenborg. Hoppas på vinst för AIK. Vill att det ska börja gå lite bra för dom nu! Blir ju ledsen annars.

 Juste, kan berätta vad jag har för planer när jag slutat jobba! Jag och Emil åker till Stockholm dagen efter min sista jobbdag, ska se Lars Winnerbäck samma kväll vi kommer dit. Bor hos min morbror. Ska på grönan och skansen, träffa mitt brorsbarn Lovisa och så klart shoppa! Helt underbart, och efter den veckan så åker vi hem till mig, till lilla Leksand. Då får jag äntligen träffa min familj igen, gud så jag saknar dom! Har faktiskt aldrig varit borta så här länge ifrån mina föräldrar och absolut inte 118 mil bort heller. Det är långt!

 Nu har jag inte mycket mer att skriva, så vi hörs väl en annan dag. Ha det så bra! Take care.




²º¹º


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0