050710 - Migrän!

Mitt huvud gör så galet ont.







  
Goddag!

 
Förlåt för no blogging, men jag har inte tid - all tid går åt jobbet och så klart Emil. Sen är det så att jag är galet trött nu för tiden och orkar inget annat än sova, när jag väl får den chansen. Men nu tänkte jag passa på att skriva lite, Emil jobbar och jag gick upp en halvtimme tidigare än vad jag brukar göra när han jobbar, tolv gick jag upp! Såg att jag hade ett missat samtal på mobilen - hur kan jag ha missat det? Hade ju ljud på? Jaja, såg att det var från jobbet och min första tanke var "Shit, skulle jag jobba idag?" Tog mitt schema och såg, att nej, det skulle jag inte! Ringde till jobbet och Rosi svarade - hon frågade om jag kunde jobba idag från fyra till åtta, för att hon skulle åka bort. Visst kan jag väl det! Mer pengar skadar inte. Hur som helst, har inte bloggat på två veckor, och två dagar. Så finns säkert en hel del att skriva, men hur mycket kommer jag ihåg? Nej, inte mycket det inte! Men vi får väl se vad jag får ihop, here we go!

 Sist jag skrev skulle jag jobba, sen två dagar till efter det och sen var jag ledig. Någon gång då var Emil också ledig och på kvällen någon dag så fråga Matti om vi ville dra med till AJ och spela monopol. Så jag, Emil, Matti, Stöckel och AJ spelade monopol, vi blev där till klockan tre på natten! Sen var jag och Emil lagomt trötta, somnade vi halv fem - fem har jag för mig! Sov till typ elva morgonen efter och någon gång efter tolv kom Matti och hämtade oss och Rasmus, och vi åkte in till stan, gick på kicks och köpte en mascara till mig och sen skulle Emil köpa ett tennisracket. Efter det drog vi - eller ja, killarna och spelade tennis, jag kollade på! Sen har det inte hänt så galet mycket, har mest varit jobb och jobb, fram tills helgen som var nu!

 I torsdags så var jag och Emil lediga, och det var Kirunafestivalen, så vi passade på att gå på torsdagen eftersom att det passade oss. Åkte in tidigare på dagen för att köpa biljetterna, sedan hem till Emil, fixade käk, gjorde oss klara. Sen lite senare kom lite folk. Kommer inte ihåg vad alla heter, men det görrrr inget! Vi åkte in till stan vid åtta - halv nio. För Lazee skulle spela nio, och det var honom som jag ville se! Sen gick vi mest runt på festivalområdet och träffade folk! Sen var Emil och några kompisar till honom hungriga, så vi gick och köpte mat och drog till ens lägenhet och så käkade dom! Sen gick vi in på området igen och Emil köpte en ros till mig. ♥ Sen gick vi runt där med Stöckel och efter ett tag träffade vi på Rasmus, och sen kom Matti och hämtade oss och vi åkte hem! När jag och Emil kom hem så tittade vi på film innan vi gick och la oss. Dagen efter var det jobb som gällde för min del!

 Fast innan jobbet - 2 juli 2010, ett halvår med Emil. Underbart! När jag och Emil vaknade tog vi bussen in till coop, en annan Matti (inte han som jag skrivit om tidigare) kom till coop medans jag och Emil skulle handla lite, så han skjutsade hem oss när vi var klara, så vi slapp åka buss! När vi kom hem gjorde vi frukost, packade ner det vi hade handlat och lite till, sedan gick vi ut i skogen och satte oss på en filt och hade picknick. Hur mysigt som helst - förutom alla mygg! Där satt vi ett tag, Emils hund Nina fick även följa med! Förresten så har Emil börjat blanda ihop mig med sin hund?! Alltså, hur konstigt är inte det? Han brukar säga Nicole till hunden och Nina till mig, hum..

 Nu börjar klockan visst bli ganska mycket. Ska käkade halv fyra, innan jag går till jobbet. Skönt att man bara har tre minuter till jobbet!! Men måste klä på mig och så. Vi hörs någon annan dag. Take care!!




²º¹º


Kommentarer
Postat av: sofia

jag saknar dig snygging!!! <3

2010-07-06 @ 19:28:48
URL: http://sofiaaek.blogg.se/
Postat av: sofia

jaa åh, jag vill jättegärna träffa dig! ungefär när hade du tänkt komma hit iså fall? för jag har lite resor planerade i sommar <3

2010-07-06 @ 22:44:14
URL: http://sofiaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0