290110 - Skolan!

H  a  p  p  y  f  a  c  e  !






   Hejsan.

 
Har inte blivit så mycket bloggande dom sista dagarna, men har faktiskt inte haft så mycket att skriva. Men nu sitter jag i skolan och har hål, så då tänkte jag passa på att skriva en liten snabbis. Tänkte inte berätta allt för mycket nu, tänkte uppdatera ikväll efter jobbet, i samma inlägg!

 

 Igår var det först skolan, hade hotellkunskap till halv tio, sen hål i tre timmar, sen matte till 13.10. Då blev det att vänta på bussen till Siljansnäs som min pappa körde. Christoffer ville dit, så vi passade på att åka då. Åkte dit fram och tillbaka, och sedan hem till Christoffer. Käkade där och så, sen åkte jag hem med pappa som slutade tio över sju! Idag gick jag upp kvart i sju typ, en halvtimme för sent!! Men jag skyndade mig och hann till bussen. Hade teckenspråk i en timme och nu sitter jag här bara. Jag har kommit fram till att jag har haft ungefär åtta timmars hål den här veckan, det är rätt så tråkigt eftersom att det oftast bara är jag själv som har hål. Men men, nu sitter jag och väntar på att Christoffer ska komma till Gästis så att jag får lite sällskap i alla fall. Efter skolan ska jag nog ta bussen som går kvar över två hem, sedan tar jag bussen vid halv fem tillbaka till Leksand och drar till jobbet. Kommer vara där lite för tidigt dock, men så får det bli. Skriver mer ikväll, ha en bra dag sötnosar! Take care!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0