200110 - Onsdag!

t r ö t t ,   s l i t e n ,   d å l i g .






   
God kväll!

 
Idag var jag till skolan, även fast jag inte mådde så dära jättebra! Började med engelska 10.40, det blev att sitta inne i lingoteket och lyssna musik och jobba lite med grammatik! Var en soft lektion. Den slutade halv tolv, då hade vi lunch, gjorde Christoffer, Elin och Mimmi sällskap medans dom åt, sen blev det dator ett tag, ett bra tag. För min klass hade svenska, så jag hade hål i två timmar. Inte så speciellt kul! Men fem i två började idrotten och vi hade badminton. Efter det så slutade vi och jag gick med Christoffer hem till honom och vi käkade lite och så. Sen så tog vi kort och filmade, vid halv åtta kom pappa och hämtade mig och jag åkte hem. Blev datan, en dusch och sen kollade jag andra avenyn!! Nu ska jag prata med Emil, sen sova! Skriver igen imorgon. Take care!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0