150110 - Cispre!

A I K   v a n n   m a t c h e n   i d a g ,   h ä r l i g t !






   Hejsan!

 
Jag har nyss tagit mig en varm dusch efter en kall promenad.
Igår efter skolan blev det så att jag och Christoffer åkte till Borlänge, mest bara för att kolla och köpa te. Kom hem med femtåget, och då chillade jag mest bara, blev datorn och så. Idag försov jag mig, vaknade sju av att mamma kom in och sa det, och jag fattade ingenting, var helt borta. Men sånt som händer! Kom i alla fall i tid till första lektionen som var teckenspråk, var faktiskt roligt idag, jobbade tillsammans med Daniel och han är ju lite borta i huvudet ibland och jag visste vad han skulle teckna innan han gjorde det så han tyckte att det var lite tråkigt, haha! Sen hade vi ingen Lmk (livsmedelskunskap) så hade ett litet hål, sedan matte! Och inte fick vi tillbaka proven, för dom ligger i hennes bil någonstans ute i skogen. Sen hade vi engelska och sen slutade vi. Jag och Christoffer väntade på mamma och sedan åkte vi hem. Vi har inte gjort så mycket, pratat med Emil bara! Inte för att det är så bara, men ja.. ni fattar! Sen följde jag med Christoffer en bit hem på vägen.

   Imorgon blir det skola!! Även fast det är lördag, jobbigt. Börjar klockan nio, det är öppet hus så jag ska vara i köket och gör jag vet inte vad. Men det kan väl bli skoj! Sen blir det lite pulkaåkning i Gropen med Christoffer och kanske Mimmi och någon mer. Nej, nu ska jag lägga in lite bilder från midsommar, saknar den dagen. Och såg bilder där ifrån, så bjuder på några! Och sen ska jag klä på mig också, sedan ringa Emil. take care!!



132 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - nipp.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - jag vet inte riktigt.
kärlekhur många har du varit kär i? - två.
är du kär just nu? - lätt!

- Tio frågor om dig själv
namn? - Nicole
när fyller du år? - 29 augusti
några piercingar? - nej, bara öronen.
vad har du på dig just nu? - typ kläder.
vilken årstid är bäst? - sommar!!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - en när man inte behöver gå till skolan.
vad tycker du mest om hos dig själv? - vettefan.
vad är du bra på? - lipa.
vem älskar du mest på denna jorden - mest? ingen aning.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med Emil, helst!

- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - Emil.
vem är den roligaste av dina vänner? - Emma!
vem är snyggast av dina vänner? - min smurf.
vem är mest partyprisse? - eh.. jag vet faktiskt inte.
vem är den du helst har filmkväll med? - Någon trevlig typ.
vem av dina vänner är mest "evil"? -  Christoffer, eheh!

- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - alla.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - yes.
vem är farligast i din familj? - eh, jag är farlig. RAWR!
vem ser roligast ut i din familj? - pappa.
vem är coolast? - jag, så klart?
har ni något husdjur? nope, inte längre.
vem har du mest gemensamt med? - ingen alls!
vem står för underhållningen? - pappa, och så ibland jag med min intelligens.
vem sover du oftast med? - jag sover själv, eller ja.. med mina smurfar!
roligaste kvällen med familjemedlem? - jag har ingen aning.

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - skolan och så varit med Christoffer.
har du varit glad idag? - Literå.
har du varit ledsen idag? - jipp.
har du gjort något bra idag? - vet jag faktiskt inte.
vad ska du göra nu? - svara på frågorna.
har du gjort något dåligt idag? - kanske
vad har du ätit idag? - kött och potatisgratäng.
har du duschat idag? - nej, men jag ska!
är du trött nu? - jipp.
vad händer imon? - SKOLA! på en lördag.
går du i skolan? - jajemensan
har du varit i skolan idag? - ja.

- Annat
Hur mår du just nu? - bra!
Har du piercat dig? - öronen fortfarande?!
Är du hungrig nu? - nej, verkligen inte!
Vad är klockan nu just nu? - 19.19
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - radiosporten.

- Telefon/mobil
Vem ringde dig senast? - mamma.
Vem ringde du senast? - Emil.
Vem sms:a till dig senast? - Emil.
Vem sms:a du till senast? - Min bror.

- Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - någon minut sen.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - någon minut sen.

- Övrigt

Gillar du punk? - neje.
Har du sminkat dig idag? - ja, det har jag.

- Musik
Lyssnar du på musik just nu? - jajemensan
Vilket är ditt favoritband? - jag vet inte.
Vad gillar du för musik? - mycket.

- Kläder
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja

- Smink och hår
Använder du mascara? - det gör jag!
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ibland, väldigt sällan
Använder du kajal? - aldrig.
Använder du hårspray? - absolut.
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse?  - nej
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - bara lypsyl
Använder du brunkräm? - nope.
Använder du rouge? - har hänt.
Uppsatt hår eller hängande? - oftast utsläppt.
Plattar/lockar du håret varje dag? - nej, inte varje.
Duschar du varje dag? - nej.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - haha nej.

- Kärlek
Är du kär just nu? - Ja!
Har du kysst någon idag? - ne.
Har du ett förhållande? - Ja, har redan sagt det.
Är du romantisk? - höhö, vet jag inte
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Ja, absolut.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Jonathan, höhö. Jag var liiiiten då!
Hur länge höll det? - hehe, för länge.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Absolut inte.
Vem sov du senast bredvid? - Emil.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - inte på det sättet.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nejnej.
När fick du din första kyss? - jaru, vet inte.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - jag vet faktiskt inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - eh, typ inte gjort det.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen ? - sin egna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0