120110 - Kyla!

D e t  ä r  a p k a l l t  u t e ,  o c h  i n n e ,  t y c k e r  i  a l l a  f a l l  j a g . .






  
Hejhoj!

 
Allvarligt, jag har frysit konstant hela dagen idag. Det är 22 grader på mitt rum nu och mina händer är som isbitar. Låg nyss och vilade på sängen ett tag, med mjukisar, lågärmad tröja och en tjocktröja över det och sen en tjock filt. Men frös som bara den ändå, inte okej!

  Idag gick jag upp vid kvart över sex och gjorde mig i ordning, slarvade mycket idag, orkade typ ingenting. Sen var jag klar tills mamma skulle åka till jobbet, så jag åkte med henne till skolan. Gick in på Gästis och satte mig vid en dator och det var allmänt tråkigt. Sen kom det lite folk och det blev lite socialt faktiskt! Sen när lektionen började hade vi närigslära och vi redovisade om kolhydrater och det gick bra! Efter det hade vi lunch i en timme, så jag, Christoffer och Mimmi gick till konusm och köpte varsina sallader, det var riktigt gott, med vitlöksbröd också! Så vi gick in till våran matsal på Gästis och käkade, sen började våran hygienlektion och vi svarade på frågor och det var aptråkigt. Efter det började vi med våran nya lektion, projektarbete! Jag fick vara med Carolina, Amanda, Niclas och Mimmi. Vi kom på lite småidéer att arbeta med, så som typ kokbok för barn, aktivitetsdag med barn, laga mat med dom och så. Får se vad vi gör av det. Kan bli rätt skoj i alla fall! Har till vecka 8 på oss att arbeta med det.

   Slutade 14.40, och jag bestämde mig för att inte gå hem till slut, för det var så jäkla kallt ute. Så jag väntade på bussen som gick halv fyra. Ringde Emil på vägen till bussen och från bussen sen, så fick lite sällskap. När jag kom hem blev det datan ett tag, tills jag vilade och jag tog nyss en hård macka med ost och skinka, med lite oboy till det, mumsigt! Så nu sitter jag bara här. Tänkte kolla på paradise på datan, men dom har inte lagt ut gårdagens avsnitt ännu! Så får vänta med det. Nu ska jag göra något annat, kanske försöka bli varm?! ye, take care sweeties!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0