090110 - bäng yao!

d e t   f i n a s t e   j a g   v e t  !






  
Hejsan!

 
Jag pratade nyss med min älskling i telefonen, och det kom tårar. Tar det aldrig slut eller? Det här kommer bli en jobbig period för mig, men jag kommer klara det. Idag gick jag upp rätt sent, typ när pappa skulle käka lunch. Jag käkade frukost och efter det blev det att sätta sig vid datorn och lyssna på musik. Jag har varit riktigt trött hela dagen. Har inte gjort någonting alls, packat ur väskan jag hade till Kiruna, lagat mat, datorn och så lite tv och telefonsnack. Imorgon ska jag över till Christoffer en sväng och säga hej, även Elin i våran klass och en kompis till henne har flyttat in där så får se om hon är hemma, blir väl mest prat och så. Sen ska jag väl hem och bara ta det lugnt, är ju faktiskt sista lovdagen, så man får vara lat då! Ser faktiskt inte fram emot att skolan börjar, så tidiga mornar, inte kul alls. Och så massa jobb! Ja ja, får väl bara bita ihop och hålla käften. Men nu ska jag faktiskt sova, sov gott sötisar. Take care!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0