220210 - Skolan & fotostudion.

M o g e t ,   s ä g e r   E m i l .







    
Tjinare.

 
Har inte bloggat på riktigt länge nu.. Känns det som, fast det har bara gått en helg. Jag har inte haft ork eller tid till bloggen tyvärr. I lördags storstädade jag hela rummet och det tog en bra jävla tid. Sen kom Stina vid fem, och även Christoffer och Linnéa tittade förbi och lånade mitt busskort. Pratade med dom en stund innan dom gick hem till Christoffer igen. Då busade jag och Stina lite och på kvällen blev det melodifestivalen. Igår, så pluggade jag, sov, kollade på tv och pratade med Emil. Så händelserik söndag!

  Idag gick jag upp vid sex, efter fem timmars sömn. Då fixade jag sakerna jag skulle ha med mig till studion, käkade frukost och gjorde mig i ordning. Sen gick jag till bussen i 24 minusgrader och det var kallt. Blev frost på mina ögonfransar till och med. När jag kom till skolan var jag nästan ihjälfrusen och det blev teckenspråk på en gång klockan åtta. Sen livsmedelskunskap efter det fram till två, då slutade vi. Jag och Mimmi gick och letade folk att intervjua, hittade min gamla mattelärare och jag frågade vad han gjorde förr i tiden för att samla in pengar till en klassresa och han sa - VI rånade pensionärer. Och så sa jag - Men vad bra, då kan vi råna dig Rolf. Då blev han lite grinig, haha! Sen kom Karin vid halv tre och vi gick till fotostudion och körde igång där. Blev några bilder, och sen drog jag hem till Christoffer, käkade, flummade och sen hämtade min pappa mig. Nu sitter jag här och ska sova. Godnatt, hörs kanske imorgon! Take care.




Kommentarer
Postat av: Christoffer Andersson

Du storstäde fint! ;) Förutom att du STÄDADE BORT din logg bok! haha,xD du lyckas med allt du! :P haha. Säger bara att den första bilden är tagen av ett proffs till Fotograf som har sjukt mycket erfarenhet! ;)

Den sista bilen e ju snyggast, när vi är MSN-Smileys! :P

2010-02-24 @ 12:01:41
URL: http://petitchrillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0