180210 - Receptionist.

Grattis sötaste mormor på 70-årsdagen! <3








  
Hejhopp!

 
Idag sitter jag i receptionen för första gången, kom hit vid kvart i åtta och bytte om till skjorta och byxor, sedan träffade jag Christoffer och han hjälpte mig och visade mig lite saker i receptionen. Sen gick vi upp till hotellsalen och skrev prov, gick åt helvete för mig! När vi var klara med det fick vi gå ner till Gästismatsalen och skriva ytterligare någon grej, när den var klar gick vi upp till hotellsalen igen och fick en läxa som vi ska göra till vecka 10. Då ringde mitt första (och enda) telefonsamtal hittills. Vid tio slutade vi och jag gick ner till receptionen! Christoffer fixade en slips till mig och det blev otroligt fint, haha! Vid 10.20 gick vi till omklädningsrummet och jag lämnade lite saker och gick till klassrådet, kom tillbaka hit för ungefär tjugo minuter sen! Nu sitter jag här och gör inte ett skit. Händer verkligen ingenting, sitter på facebook och nördar. Tänkte gå in i linneförrådet nu och fixa lite, bloggar kanske lite senare. Har lunch om en halvtimme också! Pusspuss, take care!!



Uppdatering 13.59

  
Nu sitter jag här och bloggar igen, har nyss gjort mitt andra prov för dagen. Det gick inte bra det heller, men men. Slutar om en timme och en minut och fyfan va skönt det ska bli, jag orkar inte sitta här längre, så tråkigt! Sen tar jag väl antagligen bussen hem som går halv fyra. Då blir det käk och sen bara ta det lugnt, har inget plugg! Eller jo, egentligen har jag nog det, men vet inte vad faktiskt! Något med livsmedel och näring tror jag, bra koll här! Imorgon är det äntligen fredag, vilket betyder helg! Åker till Borlänge imorgon med Stina. På lördag och söndag vet jag inte alls vad som händer, säkert lite engelskaplugg! Vill verkligen klara det provet, orkar inte med omprov. Christoffer sitter inne i Gästismatsalen här bredvid receptionen nu och läser en bok. Tänkte gå in dit och störa honom lite, plus att jag måste torka rent i baren! Så vi hörs. Take care!


Kommentarer
Postat av: Christoffer

GRATTIS NICOLES MORMOR! <:o)

Tänkte bara säga: TORKA RENT BAREN!? :O DU menar väl STORSTÄDA! ;) haha

puss på dig <3

2010-02-19 @ 00:07:38
URL: http://petitchrillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0