170210 - Bad day!

Jag vill tacka Gud för denna underbara värld vi lever i..
och jag hoppas på att ni förstår ironin i det där,
fyfan vilket jävla helvete det här är.




 


  
Tjena va!

 
Idag vaknade jag först halv sju av jag vet inte vad, brukar aldrig vakna så tidigt av mig själv, men somnade om och klockan ringde halv nio. Gick nog inte upp förrän tio i nio dock. Kände att jag blev lite stressad då för jag tänkte åka med bussen kvart över för att gå till Christoffer i receptionen för att lära mig, men tänkte att det inte var så viktigt just idag eftersom att jag inte skulle sitta förrän på tisdag! Så jag gick till skolan, var där lite mer än en halvtimme innan vi började engelskan, så gick till receptionen ändå, vilket visade sig att det var bra! Ingen kunde sitta där imorgon, så jag ska göra det!! Fick panik när Christoffer berättade det för mig, haha! Blev jättenervös. Hur som helst, när engelskan började så läste vi en text högt och sen så försökte jag lära in lite ord och så, har prov på onsdag!

  Halv tolv när vi slutade så gick jag till omklädningsrummet på Gästis och träffade Mimmi, vi satte oss vid datorerna en stund och flummade runt och sedan började hon svenskan 12.20, då gick jag till Media och träffade Stina, gick till matsalen med henne och Erika och dom käkade, sen tillbaka till Media, och sedan till skolgatan och dom köpte mackor. Man var skapligt hungrig då, hade inte ätit något på hela dagen. Sen var vi på Media ett tag, eller jag var.. Tills Stina började sin lektion, då gick jag till Gästis igen och bytte om inför idrotten som började fem i två, då blev det badminton! Först spelade jag med Carolina och Mimmi, sen kom Berra och var med också och vi körde gärnet. Gick rätt bra, lite failar här och där. 

 Efter idrotten gick jag och duschade och bytte om, sedan gick jag till Media för att boka fotostudion. Träffade Stina där som precis hade slutat, så väntade på hennes skjuts där med henne till klockan blev fyra, Christoffer kom även över dit när han var klar i receptionen. Vid fyra gick jag och Christoffer hem till honom och vi käkade lite mellanmål som han så fint kallade det, eller mellis! För jag hade som sagt inte ätit på hela dagen. Sen började vi plugga, jag har dock typ inte lärt mig ett dugg. Men hur som helst pluggade vi på och vid sju åt vi lite mat och sedan kom mamma och hämtade mig och jag åkte hem och duschade, nu sitter jag här och lyssnar på Erik Hassle och pratar med en sur Jesper på msn, ska snart gå från datorn och plugga ännu mera! Har två prov imorgon, kanonkul! Men hoppas allting är bra med er, bättre än det är med mig förhoppningsvis! Puss på er, take care.



Bilder på våra skåp i omklädningsrummet,
dom fina hjärtana som satt på våra skåp i fredags!




Innan jag åkte till Borlänge i lördags.



Maten som Christoffer lagade åt oss idag!


Nytt inlägg i privata bloggen kommer alldeles strax också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0