160210 - Trötter.

Jag önskar att man kunde radera sina tankar,
jag önskar att man kunde glömma allt dåligt,
jag önskar att man kunde spola tillbaka tiden,
jag önskar att man kunde göra saker bra,
jag önskar att allting blir annorluna!







  
Tjillevippsan!

 
Idag vaknade jag tio över åtta (när jag började skolan) vilket betyder att jag försov mig, tog bussen som gick kvart över nio och var i skolan halv tio. Bytte snabbt om till kockkläderna och sprang ner i köket och började baka bröd och lite sånt, sen gjorde jag, Emilia och Christoffer pitabröd och det gick kanon! Vid tolv blev det lunch, fanns väldigt mycket att välja mellan men jag åt inte mycket alls, var rätt äckliga saker, haha! Efter lunchen bar det in i köket igen och städa, städa, städa.. Aldrig kul med städning av köket! Men det gick bra och vi var klara vid två med allting, så vi fick sluta lite tidigare idag!

  Efter skolan gick jag och Christoffer och letade efter våran lärare Ingrid och vi hittade henne efter ungefär en halvtimme, Christoffer berättade det han skulle göra och sen träffade vi Stina och gick till Media för att lämna och hämta hennes grejer. Sedan gick vi in till Leksand, köpte blommor och gick och handlade och sedan gick vi hem till Christoffer, käkade upp hans Ben and Jerry's och sen så blev det prat, musik och lite pluggande. Sen lagade vi mat, blev kyckligsallad med vitlöksbröd. Sen kom Stinas pappa vid halv åtta och jag fick skjuts hem, tvättade håret när jag kom hem och sedan ringde jag Emil, så pratade vi ett tag, nu sitter jag här.. Ska snart gå och lägga mig för att jag är sjukt trött verkligen. Men nu ska jag kila och ta bort mitt smink och sedan mysa med mina smurfar. Godnatt, take care!




Några bilder som jag tog igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0