120210 - Helg!

Smurfarna är tillbaka!! wiho, jag är glad.







   
Hejhejhej!

 
Nu har jag varit så dära dålig på att blogga igen, men jag har inte haft så mycket tid faktiskt. Skolan och annat tar upp bloggtiden, jag har varit med Stina idag och det var toppen! Och vi ska vara imorgon igen, tar en tur till Borlänge och sen på kvällen blir det melodifestivalen i think. Kom hem vid fem idag och hjälpte mamma med maten lite då, sedan blev det datan bara, har redigerat lite bilder jag tog för ett tag sedan och sen några till från fotostudion förra torsdagen, ska dit på måndag igen och fota med Karin! På söndag ska jag träffa Marit också, vet inte vad vi ska hitta på, men något lär vi väl alltid göra.

  Idag åkte jag till skolan kvart över nio och var där vid halv tio ungefär, då gick jag och letade efter min mattelärare, men jag hittade inte henne så jag gick till Gästis och där såg jag att det satt hjärtlappar på alla skåpen som det stod något fint på! Sen gick jag ut och träffade Stina utanför och gick till media, pratade lite och så tills hon började kvart över tio, då träffade jag Jesper och pratade med honom lite och så, sen efter ett tag gick vi till media och då väntade jag på att Stina skulle sluta, så träffade jag henne några minuter, sedan gick hon till gymmet och jag till engelskan som inte blev så långvarig, skulle kolla film.. men det blev inte riktigt så för vi hittade ingen kontroll till dvdn, så då kunde vi inte få på filmen så jag gick till skolgatan där dom hade lunchkonsert och träffade på Emil och Jesper, sen drog jag igen till klassrummet och ställde mig på bordet och stod där ett bra tag och pratade med Niclas och Johan, sen såg jag Emil utanför så då stack jag ut till honom och pratade lite, sen gick vi tillbaka till skolgatan där jag träffade på Samuel och pratade lite med honom sen gick jag och Emil upp i korridoren och gick runt, sen så hade jag jättetråkigt så gick till våran engelskalärare och sa att filmen inte funkade, så då fick jag, Niclas och Johan gå till Lingoteket och "jobba" engelska, men det gjorde vi inte, blev spotify och prat. Sen så gick dom och sen kom min lärare in tio minuter innan vi skulle sluta och jag loggade precis ut då och sa att jag tänkte gå för jag hade varit så duktig och jobbat jättemycket. Så såg min engelskalektion ut, kanon!

   Efter skolan gick jag till badhuset eller vad man säger och träffade Stina, vi gick till hennes mamma och lämnade en påse och drog sen till Amore och käkade, efter det så gick vi till media och pratade, kollade busstider tills imorgon och bara skrattade. Så jäkla skönt att jag har henne igen, inget kan beskriva hur underbar känsla det är. Sen vid fyra så gick jag till konsum och träffade mamma, även två av mina lärare, haha! Och förresten, när jag kom hem fick jag reda på att jag ska bli faster, i sommar! Fyfan va kul!!! Nu har jag inget mer att skriva.. kanske blir ett inlägg imorgon, annars på söndag! Puss, take care.






Kommentarer
Postat av: Stina

Puss! Du är underbar. <3

2010-02-12 @ 23:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0