100210 - Skolan!

Jag är i skolan, wiho! stolt är jag också, haha!







    
Hejsan alla busfrön!

 
Sitter i skolan och väntar på att min klass ska sluta svenskan, sitter och smsar med Emil och Stina, det är bra underhållning. Jag har ont i huvudet och lite ont i magen också för den delen, inte okej. Men annars är allting hur bra som helst och jag längtar tills ikväll när jag ska på hockey! Jesper ska med, Mimmi ska med och kanske Christoffer! Kommer bli kanonkul, hoppas bara att AIK vinner, dom behöver det. Men det blir väl som det blir.

 

  Började 10.40 idag, pappa körde mig till skolan gullig som han var eftersom att jag inte hann gå. Var lite tidigt dock, men det gjorde inget för Christoffer var här redan så satt och pratade med honom, sen så gick vi in till skolan strax innan vi började, men inte kom våran engelskalärare, så vi gick och kollade i receptionen om hon var sjuk och det var hon, så kändes lite onödigt för min del. Eftersom att min nästa lektion börjar fem i två, vilket är rätt snart nu! Men ska inte ens vara med på den lektionen, ska bara sitta och kolla på när dom andra har idrott, haha! Men nu kom Mimmi och Christoffer, så ska kila. Puss, take care!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0