090210 - Tisdag.

Film, paradise hotel, made, the hills, the city, film, paradise hotel made osvosvosv.






   
Tjina.

 
Ja, jag är sjuk.. och det gillas verkligen inte!! Fytusan va jobbigt det är, men imorgon ska jag nog pallra mig iväg till skolan och på kvällen är det hockey som gäller, AIK - Leksand! Vet inte vem jag går med än, men Mikaela kommer vara där i alla fall och Jesper verkade villig att följa med, sen har jag ju Mimmi också, och kanske Samuel, ska prata med dom! Som ni ser har jag sysselsatt mig med att göra en ny header också, tröttnade på den andra och blev inte supernöjd nu heller så får se hur länge jag har den!

  Min dag har mest sett ut som ni ser längst upp, bara en massa tv-tittande. Åh satan vad jag saknar Emil, vi har inte pratat på hela dagen men jag har fått söta sms av honom, men kan tyvärr inte svara ode suger! Men hoppas att han kommer snart så vi hinner prata lite innan jag ska börja laga mat, ska fixa nåt med lax, mums! Sen efter maten antar jag att jag ska prata med Emil. Jag har inte så mycket att skriva eftersom att jag bara varit hemma och sjukat dom två senaste dagarna, eller ja.. har ju sjukat sen i fredags men ändå! Uppdaterar säkert imorgon i skolan när jag har mitt extremt tråkiga och långa hål på två och en halv timme. Puss på er, take care!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0