261210 - Vallentuna.

Imorgon bär det av till min fina!





God kväll.

Hoppas ni hade en bra julafton, har inte hunnit blogga någonting. Min var riktigt mysig! Fick det jag ville ha plus lite till och det var kanon och behövligt. Blev lite ändringar i schemat förut, åkte ner till Vallentuna redan igår. Skulle ju egentligen åkt idag. Så allting blev lite stressigt, med packning och så. Men än så länge kommer jag inte på något jag kan ha glömt. Imorgon ska jag ta flyget till Kiruna, till min fina! Det ser jag fram emot, inte flygresan, men Emil. ♥ Var jättelänge sedan sist. Usch! Ska bli skönt att komma dit också, trvis så bra där. 

Just nu sitter jag här med bror och hans fru och lilla Lovisa! Hon har blivit jättestor, växer för varje dag. Men riktigt söt unge det där. Idag var jag och Ronnie in till Arningen och Täby, jag skulle kolla efter lite saker. Hittade en sak och det var min älskade skinnjacka, är så jäkla nöjd! Fick den i julklapp av mina föräldrar. ♥ 

Undra när jag kommer somna ikväll, är riktigt trött. Skulle ju vara trevligt om jag var pigg imorgon så jag inte somnar allt för tidigt. Fast när jag ändå tänker efter så kommer Emil vara trött redan klockan fem, haha! Men jag ska nog vara pigg och pigga till honom lite. För vi ska bannemig mysa järnet, med film och så, m-hm! ♥ Och nu har jag verkligen ingenting att säga, men vi hörs kanske något där uppifrån, annars hörs vi när jag kommer hem. Ha ett bra lov och ett bra liv, puss på er. ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0