241210 - Älskade familj!

Jag älskar min familj så himla mycket!!






Hej och god jul.

Här sitter jag, själv. Mitt i natten, klockan 01.35. Och bloggar, det är julafton. Kom på en sak, fan vad jag älskar min familj. Helt galet mycket. Mest av allt. Vad skulle jag göra utan min familj? Skulle aldrig klara mig utan dom. Mina bästa!

Julafton. Väldigt tidigt i och för sig, så jag tycker inte att det är julafton än egentligen, inte förrän jag vaknar upp imorgon. Min julafton kommer bli så bra, med min älskade familj. Först ska vi åka till mormor och äta god mat, öppna lite julklappar. Sen senare på kvällen åker vi hem, och öppnar julklappar från familjen hemma, helt själva. Åh, så mysigt! ♥ Det gjorde vi förra året också, första gången då faktiskt. Annars har vi öppnat allt på ett och samma ställe. Men kan säga att det var mycket mysigare att göra som förra året. Därför bestämde jag att jag ville göra så i år igen. Ser verkligen fram emot den goda frukosten imorgon, pappas gröt, mormors köttbullar, julstämningen, knäcken, familjen, skratten, glädjen, allt! Men.. Jag har inte bestämt vad jag ska ha på mig än, så kommer vara helt i panik imorgon. Men funderar på leggings, något linne eller så och svart skjorta. Röda naglar och ett rött band i håret. Men vi får se hur det blir. Har lite för mycket kläder för att kunna bestämma mig tror jag, haha.

På måndag ska ju jag åka till Kiruna. Skulle egentligen åkt tåg till Arlanda på morgonen.. Men (!) jag litar inte alls på SJ just nu, men min moster är här nu och firar jul, så jag åker med henne, Fredrik och barnen hem på söndag, så bor jag hos min bror under natten. Då får jag träffa Lovisa också! ♥ Blir nog bäst att jag gör så, eftersom att det är så himla mycket förseningar med SJ just nu under vintern. Och mitt tåg skulle varit framme på Arlanda en timme innan flyget skulle gå, så vågar inte chansa. Sen löste det sig med skjuts in till Arlanda på måndag också, vilken underbar släkt jag har.

Nu ska jag väl krypa ner i sängen snart och sova lite. Jag kanske skriver ett snabbt inlägg imorgon innan jag åker till mormor. Ha det så bra! God jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0