201210 - Volleyboll.

Sport är farligt, mycket farligt.






Hejsan!

Idag skulle ju jag gå upp vid sex, gjorde jag det? Nej! Mamma kom in kvart i sju och sa att jag kanske borde gå upp. Då fick jag skynda mig rätt mycket, hann inte äta någon frukost. Smart där! Men kom i alla fall i rätt tid till skolan, inte för att det var så viktigt. Var ju bara volleybollturnering idag. Rätt så värdelös dag! HR2 (min klass) är ju så liten, så vi fick inte ihop något lag till att vara med. Men HR1 och HR3 hade lag, fast det var bara en trea som kom. Så första matchen för dom blev lite kaos. Fick hoppas in några ettor och en tvåa. Men sen så tänkte jag, varför inte? Jag menar, kul för den trean som var där att inte resten kom. Så jag försökte fixa ihop ett lag och jag lyckades!! Så det blev Per och Pontus ifrån ettan (för dom var så många, så då kunde dom gå över till oss), jag och Johan från tvåan och Linus och Jens från trean. Vi var väl inte så där värst bra, men kul var det i alla fall. I andra matchen skadade jag armen, gjorde så in i helvete jävla ont. Vet inte riktigt vad jag gjorde, men kunde inte trycka på någonting, typ en dörr eller så, gjorde ont när jag vred den också. Börjar gå över nu som tur är. Dumma volleyboll. Ställde i alla fall upp i sista matchen, snäll som jag är, haha! Jag har ingen aning om ifall vi vann någon match, för det kollade jag inte upp. Men mycket svårt att tro det, eftersom vi bara mötte dom bästa lagen.

Jaja, nu sitter jag i skolan och väntar på min mamma. Ska snart gå till konsum och möta upp henne. Ska hem och käka tänkte jag, är riktigt jäkla hungrig. Var julkorv och potatismos i skolan, näe fyfan säger jag bara! Sen händer det inte mycket mer idag, ska nog bara längta! ♥ Är bara 7 dagar kvar tills jag åker till underbara Kiruna! Galet.

Ha det så bra mina fina! Nu ska jag bege mig till konsum. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0