191210 - Söndag.

Idag är det fjärde advent, förstår ni?! Fjärde advent,   h e l t   s j u k t .









God kväll på er.

Egentligen måste jag sova, för jag kommer inte orka upp klockan sex imorgon annars. Men är jag trött? Näe, så klart jag inte är. Jobbigt läge. Men det är nog förta gången på en månad som jag inte är trött, måste ju vara något fel. Hur som helst, det är två dagar kvar i skolan, och det är inte ens riktiga skoldagar. Imorgon är det volleybollturnering som man ska dra och titta på, sen kommer även min bästa vän dit, awesome! På tisdag är det först fika med klassen och sen kyrkan. Sen är det ju julafton om fem dagar, hallå?! Stämmer det verkligen? Allvarligt talat, jag har aldrig känt så här förut vid jul. Måste ju vara något fel. Är det verkligen julafton på fredag? Jag har väldigt svårt att tro det. Men antar att det kommer på torsdag när vi ska sätta upp granen och så fixa julskinka och allt. Idag har pappa i alla fall ställt fram lite julgrejer, tomtar, änglar och sånt fint. Någon dag ska jag även göra lite knäck och ischoklad. Men någon gång lär väl julkänslan komma... hoppas jag! Men tiden har i alla fall gått på tok för fort, sakta ner lite va.

Jag sitter här nyduschad med flätor i håret, tog nyss bort en ansiktsmask jag haft (hej spöke) och gjorde mig i ordning för sängen. Ska väl försöka sova i alla fall, värt ett försök. Hoppas ni får en kanonbra vecka nu och en bra jul, ett bra lov och allt möjligt. Kommer så klart blogga mer innan jul, men säger det ändå! Puss på er. ♥ God natt!

 


Snett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0