111210 - Lördag!

Tiden går fort, tredje advent imorgon..





God kväll folket.

Sitter här och tittar på Angel, fast den slutar om fem minuter. Riktigt dålig film faktiskt! Men har inget bättre för mig. Jag hann visst inte skriva mer än så där, nu slutade filmen. Hatar filmer med dåligt slut. Hur som helst, idag skjutsade mamma mig till mormor och vi satte igång med pepparkaksbak. Gick faktiskt riktigt fort. När vi var klara kom mamma och hämtade mig och vi åkte och handlade, sen åkte vi hem. Jag tog med mig två recept hem från mormor, riktigt mumsigt. Ska nog göra något av det imorgon!

Imorgon ska jag även träffa Christoffer, så det ska bli trevligt. Jag har riktigt tråkigt, det är därför jag skriver det här meningslösa blogginlägget. Kan ju i alla fall berätta att den kommande veckan kommer bli bra! Tror det i alla fall. Hoppas gör jag också! Men mer om den berättar jag någon annan dag. Nu ska jag kika film och sen sova tror jag. Ha en bra helg. God natt! Puss. ♥

Seriös tjej med svart nagellack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0