041210 - Lördag!

Dålig kväll..





Hallå där.

Hoppas allt är bra med er. Kan ju säga att jag själv har mått bättre. Jag har så ont i ryggen, känns som att den ska gå av, det är hemskt! Huvudet och halsen är inte heller på min sida, inte magen heller för den delen. Fattar ingenting! Hoppas bara på att det ska bli bättre, snart. Så den här helgen är lugn, väldigt lugn. Igår kom farmor och farfar, dom åkte hem idag, imorgon ska jag plugga, plugga och ja.. plugga!

Igår/natt satt jag uppe till halv tre ungefär, tittade på Paradise hotel Danmark! Blev riktigt många avsnitt, kunde inte sluta titta på det. Så idag hade jag tre avsnitt kvar, tittade klart dom och kan säga att jag blev riktigt glad över vilka som vann! Eller den ena av dom i alla fall, haha! Sen var det ju hockey också, men AIK förlorade efter straffar, jävla skit får man säga då. 

Lagade mat idag, sen efteråt fixade jag ordning i köket och tog en dusch, nu sitter jag här och tittar på Kung Fu Panda. Riktigt dålig film, men har inget bättre för mig. Egentligen lyssnar jag väl mest. Är ingenting bra på tv idag, så får väl roa mig med datorn, fyfan!

Dagarna går och går, redan fjärde december. Tycker det går lite väl fort. Men det är underbart, för jag vill inget annat än fira en mysig jul och sedan åka till min finaste! Kommer bli bäst, faktiskt. Det är otroligt hur mycket jag saknar honom, ja, helt otroligt. Jobbigt är det! Ikväll är det en sån där kväll som jag bara skulle vilja mysa med mina föräldrar, men då är dom inte hemma. Typiskt!

Sen ser jag verkligen inte fram emot nästa vecka i skolan, har två prov att göra, om inte tre. Sen så på tisdag går jag från 08.00 - 20.00 och onsdag 09.00 - 22.00. Kan ju inte bli bättre... Eller? Nej, usch. Kommer vara riktigt trött. Men det får man väl stå ut med. Nu har jag inget mer att säga er, så ha en bra kväll och ta hand om er! Puss. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0