021210 - Elva månader.

Andra januari tvåtusentio,  d å   d e t   b l e v   v i .





Hej på er.

Sitter i min sköna säng och tänkte blogga lite, lyssnar på Disney-låtar och är sjuk.
Idag är det andra december, vilket betyder 11 månader med min pojkvän, snart ett år, och det känns overkligt. Tiden har gått så himla fort. Men jag är så lycklig! ♥

Kan inte förstå att det snart är julafton, veckorna bara flyger fram. Helt otroligt! Ser fram emot julafton och nyår mer än vanligt i år, kommer bli bäst och så himla mysigt! Juletid är det bästa på året. Och så får man äta mormors supergoda köttbullar, mums! Ska förresten baka pepparkakor med henne någon dag, så himla mysigt! ♥

Igår satt jag och kikade på en julklapp till min pojkvän och hittade en grej som jag verkligen vill köpa till honom, men jag vet inte riktigt.. Det är så jäklans svårt med julklappar! Tur att jag bara har råd att köpa till honom, haha! Har redan fixat en grej, men vi har ju våran ettårsdag också. Jag saknar verkligen allting där uppe, mest min pojkvän så klart, men allt verkligen. Trivs så bra där! Ska bli underbart att fira nyår där. Åker om 25 dagar! ♥

Nu tänkte jag inte skriva så mycket mer, men ni får ha en jättebra dag och sköt om er! Puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0