250810 - Namnsdag!

Idag har Louise och Lovisa namnsdag, så grattis till alla er och mig.






Tjenixen!


Då har skolan börjat då, efter ett riktigt bra sommarlov! Det har inte hänt mycket alls i skolan ännu, men imorgon tror jag att det blir lite mer! Men vi får väl se. I måndags var det bara prat och sånt, sen igår var det typ inget heller, vi hade mest hål bara, grymt drygt! Slutade halv sex, då var jag med Jesper ett tag. Vi pratade mest, men det var trevligt. Idag har vi haft genomgång på kök med våran nya lärare Kalle. Kommer nog bli riktigt bra. Sen så hade vi lunch, efter det servering. Fast vi gick bara genom lite saker och plockade upp porslin och bestick dit det ska vara. Slutade strax efter ett, åkte hem och käkade, mamma ringde om mitt abonnemang, sa upp det, och nu har jag kontantkort igen! Sen så åkte jag och tankade på mobilen och sedan vidare till Christoffer. Var där ett tag. Sedan åkte vi hem till mig, satte oss på datan, och sen lagade vi mat. Blev köttfärssås och pasta. Skjutsade hem honom för ett tag sedan och nu om en kvart ska jag se på Fångarna på fortet och efter det blir det att göra sig i ordning för att sova. Börjar åtta imorgon, orkarrrr inte! Jobbigt. Måste upp vid halv sju, inte okej! Har inte mycket mer att skriva nu faktiskt. Men vi hörs! Take care. ♥

 

 

 

 

²º¹º


Kommentarer
Postat av: Mandy svarar

tack! Jo du har helt rätt :) jag har gjort så att de byts för varje gång man klickar på något :)

2010-08-26 @ 20:48:40
URL: http://maandys.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihihihihihihi de måste ju stå för Emma?

Satte ni er verkligen på datorn?????? PUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSZZZZ

2010-09-12 @ 22:45:16
Postat av: Nicole

Emma: Hahaha, alltså söta du! Det står INTE för Emma och nej, vi satte oss inte på den. Bara lite! :D PUSS!!

2010-09-14 @ 21:30:32
URL: http://louiisenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0