100909

Hejsan!
Jag sitter i skolan nu, jag har hål. Har haft det i en och en halv timme redan. Bara en och en halv timme kvar då. Resten av klassen har svenska men eftersom att jag läste det förra året så har inte jag det. Vilket betyder hål. Hade turism på morgonen, började skriva lite om aktiviteter i Mora och Orsa, och eftersom att vi inte hade någon lärare idag så gick jag lite tidigare från lektionen för att träffa Stina, så därför sitter jag och letar lite fakta nu för att ta igen den tiden jag missade på lektionen. Går så där, skrev nyss ett mail till tomteland i alla fall, haha! Även fast man har bott här i nio år så får man veta ett och annat som man inte hade en aning om. Men nu ska jag fortsätta leta information om aktiviteter i Orsa, uppdaterar från hemmet lite senare. Ska städa innan jag sätter igång med bloggningen igen också, och säkert sjunga lite (: take care.




uppdatering 00:06

God kväll allihopa. (:
Jag ska snart krypa ner i sängen men tänkte skriva lite snabbt först. Städade som sagt när jag kom hem, sen sjöng jag lite och hjälpte mamma med lite saker, sedan åkte jag till Christoffer och spenderade kvällen där med mat, Idol, promenad, te och kortspel. Mycket trevligt! Imorgon är det äntligen fredag igen, och gud va skönt det ska bli med helg. Har dock inga planer, men det löser sig alltid. Nu ska jag faktiskt sova, ska upp om 6 ½ timme, usch! God natt på er.



Kommentarer
Postat av: malin

Åh vilken fin! Ska lägga till tin nya på min sida! Puss

2009-09-10 @ 14:24:23
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0