090909

Halloj!
Nu har jag precis fixat bloggdesignen och jag antar att jag inte kommer vilja ha den så länge, tur att det är lätt att göra en ny. (: idag var jag i skolan och hade engelska bara, drog hem sen för jag hade migrän och jätteont i magen. Vilade lite, Mamma var i Borlänge och köpte jättegott smultronte till mig, även en sort till som jag inte kommer ihåg vad den heter, ska smaka på det imorgon. Sen köpte hon en singstarskiva också, så när hon kom hem lagade jag mat och så käkade vi, sedan sjöng jag lite. Kollade på Idol klockan nio, hittade några jag tyckte var bra faktiskt. Är väldigt svag för killar med gitarr och fin röst, helt underbart. Nu sitter jag bara här, och bloggar lite, pratar med folk och så. Imorgon blir det skola, har två lektioner. Rätt chill, ska fortsätta med ett projektarbete som vi gör. Bloggar mer imorgon, take care.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0