261109 - ont ont ont!

jag är så jävla klumpig..

Hej hopp, kom för sent till skolan idag, typ en timme! Men det var så här.. jag råkade ramla lite oså där. Och då var jag tvungen att åka hem igen för att byta byxor (bara, trodde jag) men inte blev det så, jag hade skrapat upp ett litet sår på benet, typ en dm.. tvättade rent det, sen kom pappa hem och hjälpte mig med att sätta på steril bla bla bla, vet inte vad det heter, och under tiden började det snurra i hela jävla huvudet, kunde knappt andas och mådde sjukt illa. Pappa sa åt mig att lägga mig på sängen ett tag, jag gjorde det och sen klädde jag på mig och pappa körde mig till skolan, han va ovanligt snäll! Det gör pissont nu, kan knappt stödja på benet och mitt huvud.. hm, är fett yr. Känns som att jag ska svimma, mår lite illa också. men men! Efter skolan ska jag åka till Insjön med Christoffer, han ska kolla där lite eftersom att han ville dit, och jag följer så klart med. Höhö! Hoppas inte att det kommer gör allt för ont i benet bara. Min klass ska ha svenska halv elva, jag har hål. Börjar tjugo över tolv, slutar tio över ett. Skön dag, men har klassråd halv tolv också, brukar inte vara någon höjdare med våran klass. Men jag uppdaterar säkert lite senare hur dagen varit och hur jag mår. Hoppas ni mår bra :) Take care.

 


Kommentarer
Postat av: Jespiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrr/ din vän tror jag(A)

men stackarn då:( ta hand om dig. <3

2009-11-26 @ 17:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0