241109 - Snart jul!

... Jag sitter här med Christoffer, dricker te och lyssnar på Lars Winnerbäck. Ovanligt, eller ja.. I alla fall det där sista!


Jag skulle, för typ en vecka sen lägga lite inte citat, eller ett typ.. men glömde, under veckan har det blivit lite mer, så mycket mer att jag inte ens kommer ihåg alla. Men tänkte skriva några, för har inte så mycket annat att skriva om!

- SITT STILL!
- Sitt still!
- Det kan vara halt.
- Halt?!
- KANSKE!


- Man kommer in, man kommer ut.. På samma ställe! (typ lite internt)

- Har du tänkt på att hon har skägg?
- Nej..
- Men jo, hon kan väl i alla fall raka sig!

*Elin känner på sin rumpa*
- hård.. fast!

Christoffer skulle förklara en sak för mig..
Christoffer - En grön grej man har till fisk och kokar kräftor i. Grejen har en stor gul blomma.
Sajko - åh åh åh, jag veeet! *tänker* .... TUSSILAGO!
Christoffer
- Jag tänkte mer på dill annars..

Jag tror jag hörde din bror i skolan idag, det lät typ som det brukar göra här.

Nicole - Sluta prata det där cp-språket!!
Christoffer - Det är faktiskt Franska.
Nicole - Och det pratar man i Frankrike, för det vet faktiskt jag!
Christoffer - I Frankrike?!
Nicole - Gör man inte det?
Christoffer - Nej, det pratar man i Maroco.
Nicole - Jaha och vart fan ligger det?!

Christoffer - Brysselkol.
Nicole - Ja, juste.. Brysselkol. Bryssel det är ett land :D *skitstolt.*
Christoffer - Nej, det är en stad. Huvudstaden i Belgien.

Christoffer - Vart ligger brandstationen i Leksand?
Nicole - DÄR DET BRINNER!




mongo! tänk efter före,
jag vet inte riktigt vad det är.. höhö.

yeye, take care. kisses. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0