171109 - Skolan!

D å l i g  u p p d a t e r i n g ,  j a g  v e t !

Fy mig, yep! Jag har inte orkat eller haft så mycket tid att blogga, men igår gav jag mig tid till att fixa min design i typ två timmar, vilket var riktigt jobbigt. Så på slutet orkade jag inte mer, var rätt sent på kvällen. Jag har fixat flikar som ni ser under headern uppe på bloggen. Där det står Designhjälp , Designer jag har gjort , Privat blogg & Min bilddagbok . Jag har dock bara gjort jättesnabba designer till dom andra tre bloggarna, ska ändra på dom så fort som möjligt så det blir lite finare i alla fall. Min privata blogg kan jag ju förklara lite här, där kommer jag skriva lite mer personliga saker, saker jag vill få ur mig, saker jag bara vill visa min närmsta (om ens det) Men nu är det så att man måste ha ett användarnamn och lösen för att komma in där, vilket jag ger ut till den som vill ha OCH om jag vill ge ut det till den personen. Våga fråga, och bli inte sur om du inte får det.

Nu sitter jag i skolan, börjar om en kvart, ska ha kök! har läxförhör tror jag.. ehm, vilket kommer gå skit. Men det visar sig :) Nu ska jag kila och byta om!
Puss, take care.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill ha ny design :(

2009-11-17 @ 17:06:32
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0