121109

Everyone needs someone who cares,
how would life be like without a friend?
A true friend, no idea where to find a true friend.
Everyone should have one that can be provided
for you when you are sad and feel bad.
But where you find someone who always
makes up for you and never let you down?
T h e  w a y  o f  f a l s e h o o d  w i l l  n e v e r  e n d .



AIK förlorade igår, efter straffar. Stod 4 - 4 när matchen var klar så blev det förlängning och en AIKare åkte på stryk av en Leksing och alla Leksingar håller på och skryter om det nu, och varför vet jag inte? Det var ju bara fegt. Sen säger dom "AIKaren var ju sämst, kunde ju inte ens slå tillbaka" Nehe, det menar du inte?! Leksingen var ju helt jävla cp och var över AIKarn, han kunde ju bara försöka försvara sig, det var det enda. Hur som helst, alla som hejar på Leksand är hur stolta som helst över att dom gav en AIKare spö, vilket jag tycker är otroligt omoget att skryta om. Efter förlängningen var det ingen skillnad i ställningen så det blev straffar, Leksand satte 2/3 straffar och AIK 1/3. Bra jobbat ändå. Kunde ju ha slutat hur som helst på grund av straffarna. Jag hade i alla fall rätt om att AIK skulle vinna. Skit samma, sitter på Gästis nu, väntar på att klassen ska sluta svenskan. Tror att dom slutar snart, typ nu eller om tio minuter. Visar sig snart! :) Så nu ska jag sluta blogga, har inget mer att skriva i och för sig, haha! Puss på er. Take care!!


I helgen kommer Emma hem också, och hon har Erika med sig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0