121109 - fittdag!

j a g  ä r  s å  j ä v l a  f ö r b a n n a d !

bråk, bråk, bråk & yttligare ett bråk! har fan inte varit sams med någon idag, förutom Mimmi typ! Tack som fan för att du finns. Skulle inte klarat av den här dagen utan dig. Vissa folk vet då vad dom ska göra för att få en förbannad, pallar inte bry mig längre. Jag är den jag är, och det står jag för! Skulle väl behövt vissa mer, men ställde bara till det, jag lyckas då med allt! fyfitta.



idag känner jag mig svart rak igenom, så jävla tom.
tom på ord och allt jävla helvete.


Imorgon ska jag satsa på att det blir en bättre dag, vet dock inte riktigt hur det ser ut. Emma kommer ju hem och har Erika med sig, vi ska väl kanske ses, ingen aning än! Visar sig :) Vet att dom kan få mig på bättre humör i alla fall. Hoppas på att det blir en bra helg i alla fall.

I miss u...


The tears flow,
completely empty,
do not find the words,
a black hole,
w o r t h l e s s


Kommentarer
Postat av: Chrillis

Jag säger bara, HELT RÄTT! DU ÄR DEN DU ÄR! JAG ÄR DEN JAG ÄR! MIMMS ÄR DEN HON ÄR! OCH DE ÄR VI F*N STOLTA ÖVER!!! Lr? ;)

puss på dig <3

2009-11-13 @ 20:12:39
Postat av: Nicole

Chrillis: Lätt att vi är! Oslagbara är vi också. :) <3

2009-11-13 @ 20:21:08
URL: http://louiisenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0