111109

aktiva klasskompisar.


Jag sitter inne i green room med Elin och Amanda, dom har svenska och jag har hål. Dom skulle skriva om någon människa, vettefan! Men Amanda sitter inne på facebook och Elin skriver lite, aktiva dom är alltså! Sen ser jag på min facebook att halva klassen är inne på facebook, haha! cpn. men men , idag slutar jag tre, efter idrotten. Då kommer morsan och hämtar mig och Mimmi så drar vi hem till mig, duschar, käkar, jag ska byta om och lite så. Sen klockan fem ska vi dra och fixa biljetterna. Sen vet jag inte vad vi hittar på tills matchen börjar, men vi hittar säkert på någonting. Orkar nog inte blogga när jag kommer hem ikväll.. men det visar sig! Jag börjar om ungefär en timme, vafan ska man göra?! hatar verkligen hål. Men vi hörs senare! Kom igen AIK!
puss på er, take care.

JAG SAKNAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0