081109

i b l a n d  ä r  j a g  f a n  d u k t i g .

Har rensat bort en jävla massa skit från datorn idag, och mer ska bort. Sen har jag lagat mat till min pappa också, höhö! Blev kycklig med någon slags grejs på, rotfrukter och klyftpotatis. Han gillade det! När jag höll på att rensa bilder så hittade jag massa gammalt, sjukt gammalt. Och en gång i tiden var faktiskt jag, tro det eller ej, en idolnörd. Så hittade lite fina (och mindre fina) bilder från den tiden, haha. Min första signering var Darin Zanyar, det var 2006. Sen har det varit lite Ola, Danny, Erik, Mattias, och en del andra också. Kommer inte ens ihåg allt och alla. Hittade inte bilder från allt heller. Men några tänkte jag lägga ut i bloggen i alla fall. Jag var rätt kass fotograf kan jag ju säga, haha! Jag har rensat musik idag också, tagit bort typ 2000 låtar kanske, om inte mer. Imorgon är det skola igen, vet inte om det händer så mycket kul den här veckan förutom skolan, men man kan ju alltid hoppas. Snart kanske jag åker till Stockholm också, hoppas hoppas hoppas! Ni får ha en fortsatt bra kväll sötisar. Puss! Take care.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0