051109

j a g  h a r  h å l  n u  o c h  d e t  s u g e r !

Min klass har svenska, och idag orkar jag verkligen inte vara med på den. Så nu sitter jag här på Gästis och skriver ett litet inlägg. Igår blev det ingen bloggning! Jag var först i skolan till tre, sen åkte jag hem och hämtade en hjälm, sen åkte jag och hämtade Chrillis, drog hem till mig, käkade lite och sen började vi filma lite, höhö! Vi och våra filmer. Sen bakade vi, det blev cookies (rätt missbildade) och sen chokladmuffins med toblerone i. Hinner nog inte blogga så mycket mer idag, men återkommer säkert imorgon! och då är det helg också, så skönt. Veckan har dock gått lite väl fort, känns som att det är sen tisdag eller något, men icke det. haha! Jaja, nu ska jag kolla facebook en snabbis och sen vet jag inte vad jag ska göra. Dom slutar tio i tolv, så får väl fördriva tiden på något sätt. Puss på er! take care.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0