311209 - Gott nytt år!

D u   ä r   v ä r l d e n s   b ä s t a !



  Godkväll, kanske lite sent
.

 Nu sitter jag här, nyduschad och äter en hård macka med ost och skinka på, och så klart dricker jag oboy till det! Jag är rätt så trött och borde sova. Men jag måste bara skriva ett litet kort inlägg innan jag åker, åker om 8 ½ timme faktiskt! Jag kommer vara borta i nio, kanske tio eller elva dagar. Så som ni förstår kommer det tyvärr inte bli mycket bloggande för min del. Imorgon (senare idag egentligen då) åker jag till Stockholm, min bror hämtar mig som jag sa i mitt tidigare inlägg, sen ska jag vara hos honom hela dagen imorgon och på fredag! På lördag skjutsar han mig till Arlanda, och jag åker vidare till Kiruna för att träffa min Emil! Kommer vara där tills på fredag, så en vecka blir det. På fredagen vet jag inte om jag åker hem direkt från Arlanda eller om jag stannar i Stockholm tills på lördag eller söndag. Får se hur jag gör! Men kan i alla fall säga att FYFAN VA SKÖNT DET SKA BLI ATT KOMMA HÄR IFRÅN!  Jag kan knappt vänta, vill åka nu nu nu. Ska bli så skönt att slippa all skit här i Leksand. Men nu måste jag verkligen sova. Snart är det bara åtta timmar kvar tills jag åker till Stockholm!! Måste skriva en snabb lista på vad jag ska ta med mig för småprylar, smink och så! Så nu har jag bråttom, för min säng kallar.

  Gjorde även en liten "nyårslista" tidigare, som jag lägger in här.



2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av mitt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jajemensan, man gör väl alltid någonting nytt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga löften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, två stycken!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.

5.Vilka länder besökte du?
Eh, Sverige!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ja, det är det!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Jag vet faktiskt inte, men kommer komma ihåg mycket.

8. Vad var din största framgång 2009?
Några av mina val jag har gjort.

9. Största misstaget?
Inget jag tar här.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, det har jag.

11. Bästa köpet?
Oj, borde man komma ihåg det?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jag vet inte, kläder antar jag!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Någon gjorde mig riktigt glad!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Hurtful och många med Michael Jackson

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har nog varit lite båda två skulle jag tro.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt efter före.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingen aning!

18. Hur tillbringade du julen?
Hos mormor, med familjen, mormor & Bernt,
min faster, hennes man, och mina två små kusiner.


19. Blev du kär i år?
Yes.

20. Favoritprogram på TV?
Andra Avenyn!

21. Bästa boken du läste i år?
Läser aldrig böcker, typ. Vet inte om jag har läst någon i år.

22. Största musikaliska upptäckten?
Lasse, haha!

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Kommer inte ihåg vad jag fick.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Jo.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var hemma, med familjen och sen kompisar.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, absolut.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Min egna!

28. Vad fick dig att må bra?
Mycket.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen på? Ingen!

30. Vem saknade du?
Många, för många till och med. Inte okej!

31. Den bästa nya människan du träffade, fick bra kontakt med?
Emil, helt klart!



GOTT NYTT ÅR SÖTNOSAR!
nu ska jag sova.
godnatt.

take care!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0