301209 - Snart nytt år!

v i   ä r   t v å   h j ä r t a n   i   s a m m a   k r o p p .



 
Hej hej!

 
Idag gick jag upp vid halv elva tror jag, käkade frukost och gjorde mig lite snabbt i ordning. Efter det beställde jag tågbiljetter till Stockholm och flygbiljetter till Kiruna. Så nu är det klart! Åker till Stockholm imorgon, vid nio på morgonen. Så måste upp tidigt imorgon, lite drygt. Sen kommer min bror och hämtar mig så åker vi antagligen hem till honom och hans fru Ann. Ingen aning om vad som händer sen och så, men något lär väl hända, bättre än att sitta hemma i alla fall, typ. När biljetterna var klara så åkte jag och mamma till Insjön och jag gick till kicks och köpte hårspray och så fick det bli en foundation också! När vi var klara där åkte vi till Leksand och handlade lite, sen drog vi hem. Jag lagade mina byxor som var lite trasiga och käkade lite sen. Nu sitter jag bara här och gör inte så mycket. Ska laga mat lite senare, blir lax och någonting till. Men jag slänger in ett inlägg lite senare ikväll. Take care!!



haha, lite muppiga bilder bara.

 
pappa tog bilden idag, rätt fint ute,
synd att det är så jävla kallt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0