291209 - pirr.

I ’ m  y o u r s  t o  k e e p .




  
Hellu.

 
Idag var jag duktig och gick upp kvart i elva. Fixade lite smått och käkade frukost, satte mig vid datorn och så städade jag badrummet och dammsög hela huset (nääästan) sen har jag inte hunnit med så mycket mer. Har fixat lite gamla bilder, tänkte lägga ut några här. Klockan sex ska jag vara på arenan för att jobba under matchen som är idag. Tror det är Leksand - Borås. Och förresten, jag vet vem Fredrik Pettersson är. Inte mitt fel att jag vet, skyll på Emil, haha! Efter jobbet ska jag typ bara ta det lugnt. Man är verkligen helt slut efter jobbet, det är jämt så. Sån himla stress där! Slutar nog vid halv tio skulle jag tro. Jag har typ ingenting att skriva nu, eftersom att det inte hänt så mycket idag.

   Har inga planer klara för nyår än heller, illa! Men det kanske blir att åka till Stockholm, beror på vad min bror ska hitta på. Annars åker jag dit 1 januari, för den 2a ska jag till Kiruna. jipp jipp! Nej, nu har jag ingenting mer att skriva. Så vi hörs suckers (; take care!










Kommentarer
Postat av: Chrillis

Har du bokat nu? :O

Hoppas att allt gick bra på jobbet! :P

2009-12-30 @ 01:18:03
URL: http://petitchrillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0