251209 - Trötter.

Ska alldeles strax lägga mig i sängen och tänka på världens finaste, som jag nyss avslutade ett samtal med i telefonen.



  Hellu där.

 
Hoppas att ni alla har haft en jättebra julafton och mår kanonbra, som jag gör just nu! Gick upp tio i elva idag (sjukt tidigt för att vara mig!!) så ja, jag är riktigt trött just nu. Tänkte bara skriva ett snabbt blogginlägg och lägga in lite bilder, sen sova.

   När jag vaknade i morse käkade jag mumsig frukost och sedan satte jag mig vid datorn och kollade facebook en snabbis, sedan började jag plocka lite på rummet, plattade håret som tog en halvtimme, sen lockade jag håret och det tog en timme. Drygt att ha långt hår, inte för att det är så långt, men börjar bli i alla fall. När jag var klar med håret tog jag på mig kläder och så, sen sminkade jag mig. Käkade gröt som pappa hade gjort, men fick inte i mig så mycket. När vi var klara kom Fredrik och hämtade oss och vi åkte hem till mormor. Busade lite med två trötta skitungar lite och sen kollade vi på K a l l e  A n k a ! Efter det så käkade vi mat, blev en potatis och nio köttbullar för min del. Mormors köttbullar är så jävla goda!! Sen var jag mätt som fan. Dom fixade i köket och så medans jag lekte lite mer kusinerna, sen började vi öppna julklappar och när det var klart så var det fika, fast jag fikade inte för var fortfarade jättemätt. Efter lite babbel och sånt åkte vi hem och då blev det lite mer julklappar och sen satte jag mig vid datorn och sen ringde jag finaste och pratade med honom. Nu ska jag sova, först.. lite bilder









Take care,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0