221209 - You are everything.

I  d o n ' t  k n o w
but I think I maybe fallin' for you
dropping so quickly
maybe I should keep this to myself
waiting 'til I know you better.



   Todeleeeeey.

 Idag gick jag och Mimmi upp kvart över sju. Käkade frukost och gjorde oss i ordning, sen åkte vi till Falun med mamma. För att jag skulle till tandläkaren, tog som vanligt typ bara en minut där inne och sen drog vi vidare till Borlänge. Drog in i kupolen och började kika på julklappar till Mimmis syster, det gick väl så där, men till slut fick vi ihop lite. Vi käkade lunch och sen kollade vi lite mera och drog till tåget, först gick vi in på pressbyrån och köpte varm choklad, mums! Sedan träffade vi Emil i våran klass och det visade sig att han skulle med samma tåg som oss, så vi fick sällskap av honom fram till Insjön. När jag kom hem hämtade mamma mig, åkte hem och sen vid två åkte jag, mamma och pappa till mormor. Fikade lite för min moster fyller år, sen lekte jag med bilar med mina kusiner. Det var otroligt trevligt, haha! När vi var klara där drog vi hem och jag tog det lugnt bara, senare blev det käk och sen skrev jag en inköpslista till mamma och vi åkte och handlade. Nu sitter jag här, funderar och funderar! Och mår illa, vet inte vad det är, men har sjukt ont i magen och är yr. Men det går väl över. Nu ska jag lägga in lite bilder här, och kanske någon video. PUSSSS, Take care!


på väg till tåget visar jag hur mycket det låter när jag går med klackarna i snön,
och ignorera mina otroligt fina ljud i tunneln tack!




klicka för att se bilderna större.
& Jens fick en kanonsnygg AIK-mössa av mig.






Jens & Lukas leker med bilar, typ.


Jens & en drogad Nicole (ser så ut i alla fall)






Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN!

Sv: okejokej:)

2009-12-23 @ 16:26:02
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0