201209 - Only you!

t a  m i g  h ä r  i f r å n.  vill inte vara kvar!



  Tjatjotji!

Idag vaknade jag vid två, tredje gången som pappa kom in och väckte mig. Han la sig bredvid mig och började muppa lite så dära som vanligt och jag förstod mig inte på hur han kan vara så knäpp. Men han har säkert en anledning som han inte vill tala om! När jag väl kom upp ur sängen käkade jag lite och började städa, blev datan en stund och sen städa lite till och sen tränade jag lite och sen käkade jag nyss. & så har jag tänkt väldigt mycket och kom fram till att Leksand är världens sämsta ställe att bo på. Man mår fan inte bra av att bo här, finns bara falska människor i den här skithålan. Men hur som helst, händer inte så mycket mer idag, tänkte kanske ta och kolla någon film eller så. Får se vad som händer. Men nu har jag inget mer att säga, så ha det kanon! Take care.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0