111209 - Stockholm!

Nu är jag i Stockholm, är hos min farmor. & jag förstår inte hur hennes dator kan vara så jäkla seg.


 Efter skolan åkte jag hem, tog moppen i morse eftersom jag inte skulle hinna gå hem och göra allt innan mamma kom hem. Så var hemma runt halv två, då käkade jag lite och sen packade jag (som vanligt för mycket) och sen så kom mamma och vi drog. Jag somnade nästan på en gång, har aldrig sovit hela vägen hit, men idag gjorde jag det. Förutom sista milen. Vaknade när det var precis en mil kvar. Fyfan vilket flyt, haha! Kom hem till farmor, och så kom jag på, hon har ju skaffat katt och jag tycker ju inte om katter, vilket inte går ihop riktigt. Men den höll sig borta från mig, som tur va. Vi käkade oxfilé och potatis, det var mums!

  Imorgon ska jag träffa Patrcia på dagen, vi ska dra in till Täby centrum, sen efter det kanske jag åker till min moster och säger hej till alla där och sedan drar jag vidare till Louise. Det kommer bli en kanonbra dag!


 Alltså, allt detta tjat om idol, ser att alla på facebook skriver om idol och bla bla bla. Jag har inte ens följt det i år, men vet så pass mycket att jag tycker att Calle ska vinna, han har rösten och utstrålning, han är fett skön! Men Erik, han är bara en fjolla som vill bli känd, han är som alla andra tidigare, typ Danny, Ola, Darin osvosvosv. Ni fattar! Han kan sjunga, men han är inte så där bra direkt. I längden är Calles röst mycket bättre. Men alla småtjejer håller på Erik för att han ser bra ut, vilket jag inte håller med om riktigt. Men dom som är mindre går ju inte efter hans sång och framträdande, utan efter hans utsida. För han ser ju bättre ut än Calle, men det är en sångtävling, ingen utseendetävling, synd att inte alla förstår det. Men jag hoppas på Calle jag!

 Nej, nu ska jag nog ner en stund och kolla vad farmor och dom gör. Jag skriver nog mer imorgon! Puss, take care.


J u l a f t o n  2 0 0 7 .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0