061209 - Andra advent!

R y a n  S h e c k l e r .



Igår på tåget pratade jag och Mimmi om vem vi vill ha barn med, eller ja.. haha! Vi sa några kända killar, tillexempel Zac Efron, Jesse McCartney, Jeremy Sumpter & jag sa Ryan Sheckler, men hon visste inte vem det var, men nu vet du Mimmi! Och ja, han är ursnygg! mums.


Klockan är fyra och jag håller på och städar, så jag ska fortsätta med det nu, uppdaterar lite då och då, så sparar inte inlägget förrän jag skrivit allting jag ska.

Och nu är klockan 16:22, jag hatarrrrr att städa. Men går bra, ska bara dammsuga nu & plocka lite på mitt sminkbord, sen är jag klar, men då ska jag plugga, så ser inte fram emot att bli klar. Städa & lyssna på smurfarna är rätt okej ändå, bättre än att sitta för sig själv och plugga. Ska plugga mest teckenspråk. Så kommer känna mig rätt dum som kommer sitta och göra en massa med händerna. Nu ska jag fortsätta med städningen.

Nu är klockan 16:40 och jag är klar! Imorgon är det skola igen, teckenspråksprov, och hela klassen ska vara i köket, kommer nog inte vara någon höjdare. Men men, det är bara skita i allt dåligt och tänka det braiga. Två veckor kvar bara, sen ser jag fram emot ett bra lov, som jag nästan är säker på kommer bli underbart. Hoppas i alla fall det ! I veckan har jag tre prov och veckan efter det ett eller två, fick även tillbaka mitt engelskaprov i fredags, gick faktiskt bättre än jag trodde! Men så säger min lärare "synd att det inte gick bättre för du har ju pluggat." men vafan, jag gjorde mitt bästa och kunde inte bättre. och jag kan inte få mvg i engelska, det är bara att glömma, hon är så urk! jaja, whatever. Nu ska jag käka, vi hörs! take care.


ge mig sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0