051209 - Helg!

Har haft en kanonbra dag i borlänge idag, med världens bästa Mimmi!


Hejsan! Igår åkte jag till mormor direkt efter skolan, vi bakade pepparkakor. Och sen hade jag typ inget att göra, så lånade henne dator ett tag, tänkte prata lite med den bästa, men han var inte iiiiinne. haha! Vid halv tio kom mamma och hämtade mig, sen så duschade jag oså när jag kom hem, rengjorde mitt sår som ser mycket bra ut nu. Sen pratade jag med bästa, nanana.

 Idag, skulle jag upp nio, men blev inte förrän tio som jag kom upp. Blev lite stressad då, men jag hann med allting innan pappa skjutsade ner mig till tåget och jag åkte till Borlänge med Mimmi! Vi kom dit lite innan tolv, gick in till centrum och drog till Brage. Där köpte vi två tröjor som var **** till volleybollturneringen! haha, dessa punkter kan jag inte avslöja vad det är, eftersom vi bestämt att det ska vara hemligt tills turneringen, vad vi ska klä ut oss till alltså. Efter vi hade fixat det gick vi till Kupolen, letade reda på resten vi behöver till volleybollen, käkade och letade lite till. Vi gick in på indiska
Nicole - Fan va fina vi kommer bli Mimmi.
Mimmi - Haha ja.
Tjejen i kassan - Ska ni vara likadana?
Nicole - Ja, vi ska vara *******, ska ha volleybollturnering i skolan.
Tjejen i kassan - Då måste ni ju vara *** också.
Nicole - Ja, vi ska fixa det.
vi betalade och så..
Tjejen i kassan - Lycka till och ha det så kul som ******* nu.
Nicole & Mimmi - Haha, tack.

fyfan va jag tycker om när det är personal som kan vara trevlig på riktigt. Inge kul med surisar.
Sen så gick vi och köpte te och drog till tåget, där träffade vi Elin. Vi pratade och så lite, sen åkte vi hem. Nu gör jag inte så mycket, ska se film senare, när mamma och pappa har kollat klart på den. Om jag orkar. Här kommer lite bilder i alla fall! och några från tidigare dagar i veckan, från Christoffers cam så klart, haha! Puss på er, take care.


haha, jag och Mimmi gör lite fin musik, med våra skor.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0